måndag 21 juni 2010

Taxfree

Snart ska jag få handla taxfritt!
Betyder det shopping utan hund? Eh?...

Man sparar iaf 70% om man köper alkohol.
Dessutom får man köpa 5 och betala för 4.
Så om jag köper 5 whiskey för 529:-/st har jag tjänat 1661:-.
Rena vinsten!
Undrar vad jag ska göra för de pengarna? =)
Fast å andra sidan tror jag att jag ska begränsa mig till att köpa en yttepytte liten burk Lancôme genefique youth mega ultra activating cream.
Eller varför inte en lip gloss injektion som ger härligt svullna läppar i 4 timmar....
Ironisk? Jag?!

Må jag ha en trevlig resa! Kram

5 kommentarer:

Susanne P sa...

Ja, oj vad du skulle tjäna pengar... lipgloss som får läpparna att svullna i 4 timmar?!
Nä, tacka vet jag Lypsyl! ;))
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Ja det hoppas jag du får. En trevlig resa alltså :)
Kram

Camilla sa...

Gug så roligt att få shoppa på taxfreen.
Oj,vad jag skulle handla :)
Hoppas att du gör en massa fynd!
Ha det bäst!
Kram!

Monkan sa...

Vi gjorde ju en resa till Tallinn och fan vad vi tjänade kosing på att köpa billig sprit ! Det var nästan så man gick på plus innan man var hemma - kan tyckas :)
ha en fin resa
kram monika

Marie sa...

Ha en underbar semester!
Jag håller Eldeman sällskap medans du är borta. ;-)
Kram