söndag 17 oktober 2010

Dax att vända blad


42 böcker på 41 veckor, det blir mycket bok det. =)
Just nu är jag inne på min 43:dje bok för i år, "En sannolik historia" av Karin Alvtegen.
Den rullar på fint, men jag undrar lite vad som ska bli poängen med det hela.
Snart ska jag åka till bibblan och leta efter Kallifatides bok "Den sjätte passageraren".
Den verkar bra, men jag har inte en aning, då jag aldrig läst något av den mannen förr.

I går var jag på stan ( = metropolen Örebro) med en kompis.
Och, jo tack, shoppandet gick bra!
Ett par mångfärgade tights i sammet från Monki , en julklapp till någon och en kjol från Indiska!
(För bildbevis, se nedan!)


Ha en skön söndag!

8 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Herre jisses vad du läser!
Så många böcker skulle ta mig minst ett helt år att läsa!
Kramar

♥ Carina ♥ sa...

Snacka om marathon i bokläsning. Nog gillar jag att läsa böcker men där ligger jag i lä :)
Kram

Agneta sa...

Oj, många böcker! Min syster älskar Kalifatides böcker, men själv har jag inte orkat läsa någon. Hon och jag har inte samma boksmak, alls...

2BarnsMamman sa...

Visst är det underbart med böcker! Det finns ju så många man vill läsa...

Camilla sa...

Ojojoj...vad du läser.
Kom med boktips,vet jag :)
Ha en toppen dag!
Kram!

Susanne P sa...

Oj, vilka böcker du plöjer!! :D
Själv är jag glad om jag lyckas att läsa ett par stycken/år...!
Sv.de var verkligen jättegoda!!!!
Kram

Speja sa...

Det var värst! Är impad!

Vonkis sa...

Oj. Ska du läsa en bok i veckan?