söndag 24 mars 2013

Mördaren ljuger inte ensam

Var på bio med kära maken igår.
Det var längesedan sist.
Men nu fanns det en film som vi ville se!
Jag gillade dem jättemycket! Bra skådisar, en handling som gjorde att man måste hänga med.
Vem var det som skulle till Båstad? Och vilka var det egentligen som hade varit förlovade?
Och varför fungerade inte båten?
Se den!!
Till saken hör ju förstås att författaren av boken som filmen bygger på  Maria Lang - Dagmar Lange - bodde nästgårds.
Lite kul!


4 kommentarer:

Camilla sa...

Aldrig hört talas om den filmen.
Men den skulle jag också vilja se!
Kram!

Ama de casa sa...

Oj. Det var mååånga år sen jag var på bio... Fast jag älskar att titta på film :-)

Susanne P sa...

Åh, den filmen längtar jag att få se. Men jg inväntar DVDn. ;)
Kram

Camilla sa...

Glad Påsk!