måndag 15 april 2013

Att sko sig


Jag var på Yxtaholm slott i helgen och förlustade mig!!
Underbar mat, vila och fina omgivningar. Vädret visade sig tyvärr inte från sin bästa sida, men vad gör det med lite vin innanför västen klänningen!

 
Kan tänka mig att återvända, gärna på sommaren, då tror jag det är mycket vackert där.
Nåväl, finskorna kom på framåt kvällen och de höll för en helkväll. =)
Väl hemma i Kumla på söndagen kom gympaskorna på för en långpromenad på 1 timme, men dem får ni inte se nått foto på idag!
Just nu har jag inga skor alls, är barfota, och det ska ni också slippa att se!
Trevlig måndag på er!

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

På ett slott minsann... jo vissa roar sig kungligt ;

Sv: Vart bär resan av? :)
Kram

Ama de casa sa...

Dom senaste skorna jag köpte var slalompjäxor...
:-)

Susanne P sa...

Skor för olika göropmål, sånt gillar jag! ;)
Kram

Camilla sa...

Wow...kan tänka mig att du levde där som en prinsessa. Och såg ut som en prinsessa.
Men...borta bra men hemma bäst,va? ;)
Kram!