tisdag 1 oktober 2013

I London kan man gå på katt-café.

Kattens purrande spinnande sänker både blodtryck och kolesterolhalten, sägs det.
Det tror jag på. Absolut!
Det är så härligt att ha dessa små godingar spinnande bredvid örat när man ligger på kudden!
Att Silas, det lilla odjuret, fiser som en hel karl (?) är inte lika mysigt...
Men jag kan njuta av mitt alldeles egna lilla katt-café, katt-spa, katt-restaurang, för de är med mig precis överallt och hela tiden!!
Hahaha Tur att jag har en vattensprayflaska...

4 kommentarer:

Susanne P sa...

Härligt att ha ett eget katt-spa men de där kattfisarna...nja, de kan jag vara utan.
De är nog som hundfisar, kan jag tänka; ljudlösa med absolut inte doftlösa! ;)

Kram

Camilla sa...

Åååå jag vill också ha katt(er)
Dumma allergi!
Kram!

moi sa...

Min käre sambo spinner visserligen som en tröskmaskin men det är väldigt sällan han vill vara nära mig...
De få gånger det händer är bland det goaste som finns!
Fiser gör han sällan (gudskelov)

Ama de casa sa...

Vad mysigt med ett katt-café! Jag måste genast åka till London :-)