söndag 22 december 2013

Utmaning

Jag fick en utmaning av Carina!
Tack, va kul!
 Regler som följer:
Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
- Skriv 11 stycken fakta om dig själv.
- Svara på 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar.

1. 169 cm över havet.
2. Fikabröd är min passion.
3. Älskar katter.
4. Älskar att läsa deckare.
5. Har tre barn - döttrar!
6. Är förskollärare.
7. Trivs med mitt jobb!
8. Envis (enligt maken)
9. Envis (enligt mig själv)
10. Omtänksam.
11. Hatar att frysa!

 Svar på utmaningen:
1. Vart går din drömresa? Spelar ingen roll, bara det är varmt!
2. Har du något favorit citat/klokt ord? vilket i så fall? "Det ordnar sig alltid."
3. Vad gör dig glad? Massor!
4. Vad gör dig ledsen? Orättvisor.
5. Favoritfärg? Svart.
6. Drömjobb? Skådespelerska! Eller ballerina.
7. Om du var tvungen att byta förnamn, vad vill du heta då? Matilda, under pistolhot!
8. Favoritsnacks? Räknas kakor som snacks??
9. Vad är det jobbigaste du varit med om? Privat...
10. Har du kort eller långt hår? Mellanlångt?
11. En bra bok? Mercurium av Ann Rosman

Skickar vidare till:
Monica, Felicia, Moi, Vonkis, Ben Petra,
Mästerkatten, Julia
Cecce

Här kommer mina 11 frågor:
1. Prioriterar?
2. Lägger mycket pengar på?
3. Favoritprogram på TV?
4. Älskar?
5.Avskyr?
6. Favorit på julbordet?
7. Skulle vilja?
8. Bästa ämnet i skolan?
9. Stan eller landet?
10. Morgon eller kväll?
11. Gillar eller hatar utmaningar?

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Det är alltid roligt att läsa vad man svarar i dessa utmaningar!

Nu önskar jag dej en God Jul!

kram

moi sa...

Det är sååå himla roligt att läsa sånt här.

Jag har själv nyss fått en utmaning och minsann skickat den vidare till dig....

Jag gillar att svara på frågor så det gör jag gärna - om det bara får vänta ett par dagar. OK?