tisdag 7 januari 2014

Idag har jag sågat julgran.

Jaha, synden straffar sig själv? Envis som jag är köpte jag ju en levande gran som jag har njuuuutit av under hela december månad.
Nu har dock granen lämnat in och tackat för sig. Hen tackade genom att släppa av sina tusentals barr när jag släpade ut den på balkongen.
Där har den stått och väntat på den totala sågningen!
Nu är den styckad och lagd i svarta sopsäckar... Huuuu....
Hoppas jag hinner dammsuga upp alla barr innan det blir december igen och det är dags för en ny gran!! För en levande gran, det ska jag ha!!!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Så du inväntade inte heller knut? Är det nån som gör det??
Här åkte julen ut igår :)
Kram

Camilla sa...

Jag provade en riktig gran för nåt år sedan. Men jag övergick till en plastgran året därpå igen :)
Kram!

Ama de casa sa...

Hoppsan, han skräckruggade visst, granen. Han visste nog att det var styckmord på gång... ;-)