måndag 31 mars 2014

Problem

Man blir lite snopen när man ska sätta sig ock skriva ett blogginlägg och inloggningsrutan är borta... Jag har inte kunnat komma in har på hur länge som helst!
Nu har jag hittat en "bakväg" så jag kan skriva lite.

Våren har anlänt till Närke och mitt sedvanliga balkonghäng har tagit sin början! Det värsta är att hela balkonggolvet är fullt av barr.... Hm.. Var det så smart med äkta gran ändå?...
Jag dammsuger o knegar med fast sitter de små jäv***na!!
Morr
Får bli tofflor på tills det känns stickfritt!
 

2 kommentarer:

moi sa...

Jag ger Sigge skulden till att vi har avskaffat granen!
När jag läser det här var det nog inget dumt beslut....
Hoppas solen fortsätter lysa på dig!
Kram

Camilla sa...

Du får ställa dig fyrbent och plocka upp ett barr efter den andra ;)
Kram!