fredag 13 mars 2009

Shit vad det är gott med mat!
Maken serverade värsta goda honungsglaserade kycklingen. *mmmmmm*
Är så proppmätt just nu.
Det här börjar mer och mer likna en mat-blogg...
Nu är det snart dax att bänka sig framför TV:n och avnjuta kvällens Let´s dance.
Jag har ett dilemma. Vem håller jag på egentligen?
Definitivt inte Bagge och inte Elisabeth.
Men sen?
Först höll jag stenhårt på Morgan, men mer och mer har Magnus smugit upp som en favorit.
*suck* Hårda beslut.
Det får nog bli Morgan iallafall. Eller Magnus...Eller kanske David?
Den som lever får se och ta del av resultatet av denna viktiga fråga.
Dessutom måste jag heja på någon i Mästarnas mästare också!!
Då håller jag nog stenhårt på Per Elofsson. Men, kanske borde man hålla på en tjej?
Fast inte Erika!!
*pust* Alla dessa beslut...

Inga kommentarer: