söndag 23 augusti 2009

Bugg!

Inte fyra Bugg och en Coca cola, utan buggkurs!!
Nu ska det äntligen bli av!
Jättesmart i dessa influensatider... nöff nöff
Men, men.
Förra årets start blev tyvärr inställd, då kära maken krossade knät!
Nu, mer än ett år efter olyckan, tror vi att knät ska klara snurrar och kick-ball-change!
Själv har jag dansat i en herrans massa år, men slutade för 4 år sedan, så det blir spännande och kul att börja igen!!
Önska oss lycka till. =)
Märker ni att marken skakar på torsdag, är det bara vi som kommer loss i en vansinnig bugg-tur.
Förresten älskar maken dansbandsmusik.....NOT!!

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Kom och tänka på er igelkott. Bor den kvar hos er? Och hur går det med altanen?
Porterstek det gjorde jag igår. Såå himla gott!
Tyvärr så är jag helt värdelös på att bugga, men det ser så roligt ut. Lycka till!
Kram

Camilla sa...

Hur lyckas du få med dig "Gubben" till en bugg kurs?
Det skulle jag också vilja göra,men David vägrar.

Anonym sa...

Lyckas inte riktigt med kommentarer till dig längre, det blir en massa trassel och felmeddelanden. Hoppas på bättre lycka!

Är själv helt hopplös på att dansa, men maken har föreslagit salsakurs några gånger. I vår familj är jag bromsklossen...

Ha det jätteroligt!

Marie sa...

Åh vad roligt med buggkurs. Det är något som jag aldrig skulle lyckas lura med maken på.
Kram