tisdag 9 mars 2010

Knäck i lurarna?


Nä, men en ny bok!
"Matthandlare Olssons död" av Karin Wahlberg.
Jag brukar gilla hennes böcker, så jag ser fram mot denna med tillförsikt.


Nyss läste jag ut "Dyrbar kärlek" av Ramona Fransson.


Jag har haft den i bokhyllan ett tag, men vägrat att läsa den både för den hemska titeln och det hemska omslaget. Tvi!!
Men så en dag var det liksom slut på olästa böcker, tomt i mp3:n och biblioteket var stängt.
Nöden har ju ingen lag, så nu är den läst.
Och den var (mycket) bättre än den ger sken av! =)

Nu väntar kaffe och "Halv åtta hos mig".
Ett stående inslag i våra vardagskvällar!

Ha en tramsig tisdagskväll!

3 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Kul när böcker kan överraska! Som de säger i England: "Don't judge a book by its cover!" :) Kram kram

Lilla O sa...

Dyrbar kärlek har verkligen ett hemskt omslag! Har dragit mig för att läsa den därför.

Mindi sa...

Halv åtta hos mig ser jag också. :)

Stor kram
M I N D I