torsdag 22 juli 2010

Kolmården!

Man kan ju lätt tro att jag ingenting annat gör än äter!
Men det gör jag.
Det är bara så att mat är kul! Det är gott! Och det gör sig bra på bild!
Djuren på Kolmården var också roliga, men jag tycker inte liksom att de gör sig på bild. Inte när jag fotograferar dem iaf!!
De ska upplevas live och det kan jag tyvärr inte bjuda på här på min blogg. =)
Därför kommer här två matbilder:



Min lunch! Underbara kycklingspett med jordnötssås! (Får akta mig så jag inte föräter mig på jordnötssås..)

En smarrig glass på vägen hem! Vi stannade på "Go Glass" i Hjortkvarn och avnjöt "äkta" hemmagjord italiensk glass.

En liten nallebjörn kom strosande...
Jodå, det var inne på safariområdet som tur var!

Vi hade en härlig dag och maken var glad att var och en bar sitt eget fika, så han slapp dra någon skrinda uppför alla djävulsbackar!
Ett bra tips till er alla med lite större kids. (Det är bra om de kan gå åtminstone.)

Ha en toppentorsdagskväll!

3 kommentarer:

Mindi sa...

Här har du en till som gillar att äta. ;)

Stor kram
M I N D I

enligt O sa...

Trevligt! Vi körde två dagar Kolmården i början av sommaren och avnjöt både kycklingspett och glass.

/hälsningar Linda (Lilla O som växt och bytt blogg)

Marie sa...

Såg att du åt på samma ställe som mig. Fast jag åt Woken. ;-)
Visst är det mysigt att strosa runt på Kolmården? Isak gillade att kolla in alla djuren. Men bäst gillade han nog Delfinshowen. Han var helt inne i showen.

Min mamma och pojkarna var på Kolmården på fredagen när vi åkte till Göteborg och tittade på Pink. Men lördagen så var vi allihop i djurparken. Isak och jag var dessutom med och väckte djuren och kollade när dom släppte ut dom på morgonen. Alla gäster på Vildmarkshotellet får följa med en guide som dessutom berättar en massa om djuren. Jättemysigt! Dessutom så var det roligt att se vilken fart det var på djuren på morgonen för senare på dagen så var dom mycket slöare...

Kram