lördag 21 maj 2011

Sommarlov!

Jajamen, nu har jag sommarlov!
Det betyder att jag återigen jobbar 100%.
=D
Så är mitt sommarlov från universitetsstudier. Helt ok, eftersom I löööööv mitt jobb!
Dessutom kommer ju semestern smygande snart och det tackar vi för.

Eftersom jag har sommarlov, går jag på sommarzumba också.
Det betyder att man går på samma zumba som förut, men det kallas nått annat och man får betala extra för det. Typ.
Dessutom verkar man få mer träningsvärk av det! Yack och ajajaj...

Nu ska jag ägna mig åt melodikrysset, kaffe och en liten kaka!
Trevlig lördag!

5 kommentarer:

enligt O sa...

Skönt att avsluta studierna och koncentrera sig på jobb och semester kan jag tänka!

Susanne P sa...

Önskar dej en underbar lördagkväll!
Kram

Camilla sa...

Hoppas att du haft en bra helg.
Ja...NU är semestern nära :)
Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Det där får jag inte riktigt ihop?
Jobba heltid och ändå ha sommarlov? ;)
Kram

Speja sa...

Åh, det där låter ju alldelse underbart! Nu blev jag också lite gladare!