lördag 14 mars 2009

En utmaning från Helenas Hus

1.Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Jag kunde gå lugnt och se mig omkring. Morgonen var fortfarande sval."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting

3. Vad såg du senast på TV?
Let´s dance.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Halv sju på kvällen.

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Tomas som hostar.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick in från bilen.. *s*

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
På min make som lagende mat.

8. Vad har du på dig?
Svarta velourbyxor och en blå höghalsad tröja.

9. Drömde du något inatt?
Förmodligen.

10. När skrattade du senast?
Idag.

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
Gul färg...

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Kollade mig i spegeln i morse... :-)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skoj

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck på TV 4.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Oj, det får inte plats på denna blogg.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag har en halvsyster.

17. Tycker du om att dansa?
Nej....Jag ÄLSKAR det!!!

18. George Bush?
Ingen kommentar.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
De heter redan och fler ska det inte bli!

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Svaret på frågan är nej, men man ska aldrig säga aldrig!

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Välkommen in!

Inga kommentarer: