lördag 28 mars 2009

Nu bär det av på fin middag!
Det är ju avslutning på snöserien, prisutdelning och värsta balunsen.
Vi får säkert pytt-i-panna, som maken sa. =)
(Snöserien = endurotävling)

Annars går man ju i rus efter gårdagens seger i "Let´s dance".
Kändes änna som en vann själv! *s*
(Lätt överdrift)

Men styrka behövdes i dag när vi drog runt på mariebergs köpcentrum.
Jag letade och letade efter en viss affär, som jag hade varit i här om sistens.
De hade så fina kläder, mindes jag.
Varv efter varv...
Till sist frågade maken om det verkligen var på marieberg som jag hade sett kläderna.
Det var det inte... *pinigt*
Jag och lokalsinne. No good!!

Det var det, jag fick snällt shoppa i en annan butik och det funkade ju det med,
även om det grämer mig...

1 kommentar:

Mallas sa...

Kul att du tittade in hos mig!

Kunde inte låta bli att le när jag läste om ert "äventyr". Låter som något jag skulle kunna göra men för min del skulle det handla om tankspriddhet :)

Malin