fredag 3 april 2009


Vädrets makter har ju varit snälla mot oss ett par dagar denna vecka. Så gött att få snöra på sig de lätta "springskorna", som kidsen säger!
Visst är de läckra mina Pumadojjor? =)
Även de små nätta ballerinaskorna har fått komma fram ur garderoben. Dock bara för lite putsning, för utan strumpor går jag bara inomhus än så länge.
Nu stundar Talang på Tv, med kaffe och kanske en pajbit?
Kära maken har gett sig av mot sydligare breddgrader och väntas hemkomma först på söndag. Buhu
Undra va en ska hitte på hele hälja då? Ut och parta kanske? =)
Nä just det, har ju 5 kids att dela min fritid med. Gött!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du undrade varför Pernilla Wahlgren var min idol...ja, varför inte. ;-) Jag har gillat henne sen Picadilly Cirkus och följt hennes liv och det är ju extra skoj att även hon har en blog så man kan få uppdateringar. :-) Kram Helena