söndag 25 oktober 2009

Filmtajm och annat

Maken och jag var på bio och såg "Bröllopsfotografen" i lördags. En rolig film med en lite djupare undermening. Början var bäst och man vet inte riktigt hur det slutade. Eller? Iaf inte jag.
Många bra skådisar och visst blev det både tre och fyra skratt men den får 3 kameror av 5 av mig.

Söndagen började bra! Sovmorgon till kl 11! (Ja, jag vet att klockan egentligen var 12...)
Efter frukost, lite vila och en snabblunch blev det besök på Rusta som flyttat nära "Stor-galleria". Mycket att shoppa! Julsaker! =)

Efter det blev det fika med en kompis hemma hos henne och en massa skvaller.

Nu drar sig dagen mot kväll och snart får jag hoppa i bingen igen. I like!
"Små djur har snabb ämnesomsättning och sover därför mycket." (Info Mauds bok)

Ha en trevlig (ledig) vecka!

1 kommentar:

Camilla sa...

Oj,det kallar jag sovmorgon.
Hoppas att du kan somna i kväll :)
Ha det bra och kram på dig!