torsdag 1 oktober 2009

Ännu en fyrvaktare


Förut lyssnade jag på "Fyrväktarens dotter" och nu läser jag "Fyrväktaren". Tycker mig se ett mönster...
Nästa bok kanske blir "Fyrväktaren" av Jeanette Winterson?
Eller "Mot fyren" av Virginia Woolf?

Till mat blev det iaf stuvad blomkål och isterband idag. Var nog 20 år sedan jag åt senast!
Så smaskens!
Snart blir det en kopp kaffe och den obligatoriska kakan.

På lördag ska jag närvara vid en rituell handling. Elsa ska upptas i den kristna kyrkans gemenskap. Hon ska alltså döpas. =)
Det ska bli riktigt kul att klä sig fin, sitta och chilla, ta en kaka och fota lite. *fniss*
Som sagt, nu väntar kaffetåren!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Varför inte läsa FYRa brölopp och en begravning :)
Dop - vad gulligt!
Ha det bra./Camilla.

♥ Carina ♥ sa...

Haha vilket sammanträffande :)

Maud sa...

Ha ha Camilla! Lika rolig som vanligt! =)
M