måndag 3 oktober 2011

Godis!!

Var nyss till biblioteket här i Kumla och hämtade dessa tre böcker:

1. Sankta psyko av Johan Teorin
En deckare i förskolemiljö!! Kan det bli bättre?? "Gläntan är ingen vanlig förskola. Den ligger intill Sankta Pskyo...." Jag måste börja läsa nuuuuu!!

2. Dolda djup av Ann Cleeves
Jag har läst serien om poliserna på Shetlandsöarna och den gillade jag mycket, så jag ser fram emot att läsa denna med satmaran Vera i huvudrollen.

3. Äppelkyrkogården av Anna Bovaller
Plötsligt springer man bara på en bra författare och här är en sådan, Enkel att läsa visserligen, men det är ju så skönt ibland. Dessutom gillar jag Österlen!


Nu vet jag vad jag ska göra de närmaste dagarna!!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Oj, du verkar vara en riktigt bokslukare! Jag önskar jag vore det, men jag är en periodare :) Tack för kommentaren hos mig!

♥ Carina ♥ sa...

En bok av Teorin som jag inte läst. Ska genast gå in och ställa mig på kö på bibblan :)
Tack för tipset!

Unknown sa...

Väntar också på Sankta Psyko men det är lång kö-tid på den på vårt bibliotek. Men den som väntar på något gott. :-) Just nu läser jag en annan bra bok med, Änglamakerskan av Camilla Läckberg.

Kram Helena