fredag 8 november 2013

Boktips!

Här är en liten bok som rekommenderas!
Om man gillar deckare, vilket jag gör!

"Det är tidig oktobermorgon och utanför slaktboden i Uvanå samlas byns jaktlag för ännu en dag bland björn och varg i skogen. Några timmar senare hittas en av älgjägarna, Pär Sanner, död på sitt pass medan hans fjortonåriga dotter som varit med honom är försvunnen.
Vem av jaktkamraterna har velat Pär så illa? Finns det någon koppling till den tjuvskjutna vargen som hittades några veckor tidigare? Eller har hans tvivelaktiga affärer blivit hans död? Att Hagforspolisens nya krimchef, Petra Wilander, är lika misstänkt som alla andra i jaktlaget gör mordutredningen än mer komplicerad"

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Tack för boktipset.
Såg i min bok-bok (jag skriver upp dom böcker jag läst)att jag läst två böcker av henne. "Flickan med snö i håret" och "Pojken som slutade gråta"
Just nu läser jag en bok som vår bibliotekarie tipsade om. Verkar bra :)
Önskar dig en trevlig helg!
Kram

moi sa...

Det där tipset kom i rättan tid!
Vädret är typiskt soffväder och en bra bok är ett bra sällskap!
Tackar.