tisdag 26 november 2013

Man tackar!!

Blankt papper!!
Det är så skönt när bilen går igenom besiktningen.
Inga tråkiga oförutsedda utgifter.
Jag behöver alla mina slantar till julklappar! hihi
Både att köpa till alla mina barn och till mig själv! För det funkar väl så? En till kidsen, en till  mig...
Sen får man inte glömma lilla mamsen, gubben och syrrorna som fyller.
Tur att bilen gick igenom!
Förresten har jag redan köpt tre julklappar! Det tidigaste jag varit ute någon gång!
Så nu har jag både julgardiner, adventsljusstake och påbörjat klappsamlingen.
Well done!!
Hur långt har ni kommit??

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Några julklappar är klara och i morgon har jag planer på att göra advent :)

Sv: Jag har bara läst lite men den verkar ok. Lätt att komma in i, som hennes böcker brukar vara :)

Camilla sa...

Jag har inte kommit nån stans.
Jo,jag köpte EN julklapp i går.
Och på fredag ska jag göra advent.
Härligt att bilen gick igenom!
Kram!

Ama de casa sa...

Jag har köpt en ny julgirlang, men ajabaja - inte tjuvstartas det här inte. Till helgen blir det pynta av. Då går jag all-in :-)