lördag 5 februari 2011

Ingen sovmorgon här inte

Halv nio (8:30!!) var det samling i Askersund (4-5 mil bort) för ena dottern som ska vara med och spela piano på en konsert fram i vår.
Det var den sovmorgonen det!
Dessutom gäller samma sak i morgon!
Vad gör man inte för kära dottern, som såg lagom road ut... hihi

Melodikrysset är nu löst via webben och snart börjar den mentala laddningen för kvällens melodifestival.
Den har liksom smugit sig fram och plötsligt var det dax.
Blir det Danny som vinner i Luleå ikväll??
Brolle i Göteborg? Eric Saade i Linköping? Melody Club i Malmö?
Den som hänger med får se!
Själv är jag ingen fan till någon av ovanstående, även om Melody Club har gjort en bra låt en gång.

Nu ska jag ta på mig mina nya tofflor och kolla in tvätten, ev. skidor på TV och mina läxböcker!! Jag har en HEL bok att läsa tills på onsdag...
Lycka till, önskar jag mig själv.
Ha en bra lördag!

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad spännade för dottern med konsert till våren :)
Ja, igår drog melodifestivalen igång igen. Jag är ingen fan av det så jag har ingen aning hur det gick. Var Danny med så antar jag att han gick vidare...
Önskar dig en skön söndag!
Kram

Susanne P sa...

Var tofflorna sköna?

Danny var ju helt outstandning i går! Men vilka konstiga byxor han hade...grenen långt nere vid knäna! Dagens mode! ;)
Kram

Camilla sa...

Klart att Danny vann.
Men jag hade också hoppats på Jenny Silver.
Jag tyckte den låten var bra.
Spännande med konserten.
Kram på dig!

cecce sa...

Vad kul! Spelar din dotter piano?? Som gammal pianist blir jag allt lite intresserad!
Hoppas bokläsningen flyter på!

Kramar