måndag 16 april 2012

Laleh


"Lalehs spelning på Conventum i fredags kväll var en av de bästa jag sett genom tiderna. Vilken artist! Vilket musikaliskt geni och vilken ödmjukhet uppburen med denna enorma attityd."
Så skriver Maria Eremo i NA och jag håller med!!
Jag hade förmånen att vara en del av denna speciella spelning i fredags.
(Dock måste jag klaga på ljudkvaliteten! Hur hörs det egentligen Conventum!? Nästa gång blir det öronproppar. Man är väl orutinerad...)
Bästa låten på konserten? Kan inte välja, men "Du följer med mig" framförd endast på piano (keyboard) är en stark kandidat.
Lysssna och njut!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt att det var bra.
Ljuskvalitet och öronproppar?? Nu har du snurrat till det va? ;)

Sv: Det är bara att låta tiden ha sin gång. Det går över. Däremot är jag orolig för din förvirring :)
Kram från Dr Carina igen

Maud sa...

Tack doktorn. Nu känns det bättre och jag har ändrat texten till djupkvalitet. Det var väl rätt?