torsdag 25 juli 2013

Bengalen??

Jag tycker att ni ska få¨njuta lite av min utsikt! Här är mina ben när jag tar igen mig på rasten på jobbet! Rosa och vackert (?) har vi det i personalrummet!!
Även mina tånaglar är rosa som synes.

 Här är min utsikt när jag ligger i soffan hemma och gottar mig! Förmodligen dricker jag öl-cola-kombo!

 Att sitta ute på balkongen hör till mina favoriter. En bra bok, sol och kanske kaffe?

Hotellet i Malmö bjöd också på en bra utsikt tycker jag. Bara att vara på hotell är ju härligt!
Här tror jag damen inmundigade lite rosé!
(Och nej, jag dricker inte alltid nått! Bara när jag vilar. höhö)
Nu skola dessa ben intaga badet, men det får ni inte se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man dricka i horizontalt läge? Skulle vilja lära mej den konsten. Har försökt men höll på att storkna. :)

Ruth i Virginia

Anonym sa...

Förresten - medan jag är här.
Trodde att "Bengalen" var en besökare från Indien.
Tydligen icke!

Ama de casa sa...

Snygga ben!
:-)