torsdag 18 juli 2013

På besök i söder´n!

Det är väl ändå bra vackert i Sverige!
Jag och maken tog en en sväng ner till Lomma och Malmö för att besöka hans äldsta dotter.
Så mysigt!!
Stranden nere i Lomma är ju hur härlig som helst.
Len sand och varmt vatten, nästan så till och med jag skulle kunna bada! (Jag = badkruka nr 1.)
Tyvärr hade vi ju inga badkläder med oss och nakenbad tror hoppas jag är förbjudet på den stranden!
Det bästa med besöket var ju att träffa hans dotter o hennes lilla flicka!
Nu har man fått gosa bebis!
Ett besök på Emporia och resan var fullbordad!
Nu är vi hemma efter 6 timmar på vägarna. Rätt skönt det också.

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Emporia fick ett besök av mig också, förra veckan.
Rolig arkitektur på byggnaden :)
Kram

Ama de casa sa...

Ja, ja, ja... Att "råka" glömma badkläderna är ju typiskt för just badkrukor... ;-)

Vilken härlig dag!
:-)

Camilla sa...

Hmm...den där resan skulle du ha gjort förra veckan. Då hade du ju kunnat varit med på vår bloggträff...
Kram!