lördag 5 december 2009

Kaffe?

Sitter framför datorn och ska strax ta itu med Melodikrysset.
Myser fortfarande när jag tänker på gårdagens Idol. *Big Smile*
Sitter också och suktar efter kaffe.
Bryggaren går nämligen inte.
Varför?
Ingen ström.
varför?
Avstängd.
Varför?
Har vi inte betalat räkningen?!
Jodå, men maken renoverar ju och då måste strömmen av när armatur ska ned.
*suck*
Men jag klagar inte för det blir så fint inne på lilla toaletten!
Kaffe får jag nog så småningom.

Nu - melodikrysset!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Löser melodikrysset, (VEM SJUNGER?) och läser om dina "bravader", dricker litervis med kaffe men får inte toan renoverad. Kram Eva

Camilla sa...

Hoppas du får ditt kaffe snart.
Jag är rädd att du är som min syster...hon blir inte på bra humör fören hon har fått sitt morgonkaffe :)
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Ha, ha, ha!
Nu läste jag min systers kommentar innan...Och hon har rätt!
Morgon före kaffe är inte en morgon som man kan prata om...
Kram
Susanne P