lördag 17 april 2010

Äntligen!!

För ovanlighetens skull har jag köpt en bok!
Jag gillade de andra böckerna i Hammarbyserien så mycket att jag förbokade denna.
Den har legat en stund och väntat på att bli läst, men nu är det dax!

Chanel gör den vanliga kollen - doftprov!
-Luktar mysko, men verkar ok, ser hon ut att tänka.

Snart kommer gästerna och det blir inte lax, det blir grillat!!
Så härligt att stå ute i det vackra vårvädret! Det 14 grader och iskalla vindar!
Tur att jag får vara inne.
=)

Ha en trevlig lördag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Dom där böckerna i Hammarby-serien har jag blivit mer och mer nyfiken på. Är dom bra? Ska man läsa dom i en viss ordning eller kan man börja med vilken som av dom?

Kram Helena

Camilla sa...

Oj...14 grader!
Vi har 4 grader och blåst.....inte skönt!
Ha en underbar söndagskväll.
Kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Här är det soligt idag men usch så kallt i luften. Jag njuter av våren, innefrån :)
Kram

Susanne P sa...

Härligt med en färsk bok, som fått "ligga till sig" lite...
Kram & ha en bra kväll!