fredag 30 april 2010

Iskallt!!

Hipp hurra, vi har beställt ett nytt kylskåp!!
Ä N T L I G E N
Det ska bli så skönt med en stor kyl.
Oj, vilken ordning det ska bli!
Inbillar jag mig...

Tyvärr ryker ju den lilla frysen som vi har nu, då kyl och frys delar plats. =)
Jobbigt att gå ned i källaren, till den stora frysen.
L A T

Så här ser iaf det nya ut:
Se och njut!

Maken har dragit på sig grillvantarna och står ute i duggregnet och grillar!!
Han ÄR tokig.

Kram, snart sticker vi och kollar in dagens brasa.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kul med en ny kyl!
Och vilken gubbe du har som grillar i regn. ;-)
Hoppas maten blev god.

Ha en fin valborg!

Kram Helena

♥ Carina ♥ sa...

Trevlig valborg önskar jag dig!
Kramen

Camilla sa...

Jag skulle inte klara mig utan ett sådant stort kylskåp.
Kanon!
Och jag är så glad att vi bor i en enplansvilla.
Jag är nämligen också väldigt,väldigt lat ;)
Ha det bra och kram på dig!