torsdag 19 november 2009

Inget är som väntans tider...

Snart är det första advent! (29/11)
Strax efter det börjar december och då ska det finnas 5 fullmatade adventskalendrar klara här hemma.
5 kalendrar med 24 fickor på varje, där det ska ligga ett litet paket.
Det blir en herrans massa paket.
120 stycken för att vara exakt.
Hittills har jag köpt 5 stycken...
Med andra ord har jag lite att göra den närmaste tiden.
Kanske ska jag göra som Anna Levin på NA, tillverka presenterna själv?
Eller kanske inte... Tror inte kidsen skulle uppskatta det ärligt talat.
Så det blir till att dra på shoppingrunda!
Några tips på vad man kan lägga i dessa små paket?
Det ska passa till 5 tjejer mellan 10 och 15 år.




Här är min vändbara ljusstake. Inköpt på julmarkanden i Vadstena.
Mycket eldsäker, bra för folk i teflonåldern.

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Jag har inga förslag på paketinnehåll. Jag är världelös på att hitta på julklappar.
Coola ljusstakar du hittat!
Kram
Susanne P

♥ Carina ♥ sa...

Jag är också på jakt efter klappar till en advents kalender, och du ska ha till fem!! Pust!
Lycka till
Kram

Camilla sa...

Finurligt!
Ha en bra dag.
Kram på dig!