lördag 21 november 2009

Lördagsbravader

Så fick Reza resa igår. (Sorry, jag var tvungen.)
Det gick väl an.
I kväll drar ju Robinson igång!
Det ska bli lite intressant att se första avsnittet, det var en stund sedan jag följde det Tv-programmet.

Dagens shopping gick över förväntan. Runt 50 paket klara!
Billigaste 2:-, dyraste 29:-.
Man får vara lite påhittig och leta en stund för att hitta bra och billiga paket. =)
Undrar om maken ska göra en kalender till mig, med små hårda paket i... Troligtvis inte! (Förresten vill jag inte ens ha 24 hårda paket, det räcker med ett!)

Har gått och fullkomligt dreglat efter alla läckra, vackra julsaker idag.
Vill ha! Men jag vet inte riktigt vad...
En stor vacker kudde i rött, svart och lila följde iaf med mig hem från Chilli.
Den ligger nu och pöser på vår säng.

Snart vankas god middag och ett glas Jacob´s creek.
Ha en härlig lördagkväll!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja,något glas vin blev det inte för min del.
Jag jobbade till 21.30 och kom hem 22.00.
Sedan stöp jag till sängs.
ha en underbar söndag och kram på dig!