måndag 28 september 2009

Härmapa

Hittade en skojig sak på Cinas blogg - berätta 10 saker om dig själv.
Här kommer min intressanta lista:

1. Lördagar kl 10:00-11:00 är helig tid för mig. Då lyssnar jag på melodikrysset!

2. Älskar att bli kliad på ryggen av maken (eller mutade döttrar).

3. Dricker aldrig (och jag menar ALDRIG), kaffe utan något sött till. Det är ju därför jag kunde sluta med socker i kaffet.

4. Om jag var 20 år yngre skulle jag pierca ögonbrynet. Nu får jag nöja mig med hål i öronen.

5. Har backat ur garaget med bildörren öppen...Gick så där.

6. Är teckenspråkskunnig.

7. Har aldrig dragit ett halsbloss!

8. Är en obotlig optimist! Glaset är alltid halvfullt.

9. Har haft blodförgiftning i stortån efter en nattlig promenad på 15 km.

10. Skulle helst sova 10 timmar om dygnet!

Inga kommentarer: