onsdag 16 september 2009

Väskor





Jag gillar väskor.
Nyss fick jag en ny väska av min man att ha till jobbet, för den gamla var full...
Sen är det så med väskor att jag aldrig riktigt hittar den perfekta väskan.
Det kan vara för få fack, för liten öppning, för stor öppning, inget blixtlås, för liten väska eller för stor väska. För kort rem eller för lång rem.
Ändå ser de ju bra ut i affären...
Här är bara några av mina och kidsens väskor.
Men visst är han gullig, apan min?




Tack för att du orkade läsa mitt egentligen helt ointressanta inlägg!
Ska genast skärpa mig och skriva om miljö och orättvisor nästa gång.
Eller?... =)

2 kommentarer:

Marie sa...

Snygga väskor!
Fortsätt och skriv om dem du. Det blir så bra så. ;-)
Kram

Camilla sa...

Du är lite som ja då det gäller väskor.
Köper dom och tror att jag gillar dom.
Efter ett tag är det alltid något fel på dom.
Men din svarta väska gillar jag skarpt.
Ha en bra dag./Camilla.