onsdag 13 januari 2010

Back to reality

Det märks tydligt att allvaret har börjat igen.
Tre hela dagar sedan jag hann skriva något här!!
Oh my!
Och inte en enda semla heller.

Tuff, kul och rörigt på jobbet.
Nya rutiner, nya barn, nytt folk...
Men det har säkert ordnat till sig om ett tag, typ fram i maj när vi ändå ska ha sommerledigt...
(Nej, jag är inte med i negativa klubben.)
Och till hösten ska vi göra om grupperna, flytta om folk och lokaler. Igen...
*Sucka!*

Amaryllisen är inne på sin andra blomning.
Fick mycket för pengarna om nu bara stängeln slår ut någon gång.

I dag hörde jag på radio om en kvinna som har 1400 tomtar.
Tänk om man skulle ha 1400 semlor istället.
Då skulle man ha lite att göra.

Kram på er!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Och vilken magsmärta man skulle ha fått :)
Ha det bra och kram på dig!

Punklantis sa...

Hihi,ja 1400 semlor skulle inte jag tacka nej till även om jag nog skulle få räkna med en hel del magknip efteråt=)