lördag 23 januari 2010

Min första award!!

Denna har jag fått av Monika!!
Jag skickar den varmt vidare till Helena och Madde!

Gör nu så här när du mottar din award av mig:
A: Kopiera awarden till din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj så många andra bloggar som du vill att ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award.

7 intresssanta (?) fakta om mig:

Jag:
1. har storlek 39 i skor.
2. har haft en katt som hette Lördag.
3. älskar småkakor.
4. har besökt 13 länder.
5. avskyr att frysa.
6. är kvällstrött.
7. tycker inte om öl.


3 kommentarer:

Camilla sa...

Tycker inte om öl??
Jag tycker inte om vin heller men jag dricker ändå ;)
Och från det ena till det andra....
Vilka fötter är go ;)?
Ha en underbar lördagskväll och kram på dig!

Susanne P sa...

Grattis till Awarden!
Ha en underbar kväll!

Madde sa...

TACK snälla du!
Vad glad jag blev=)
Grattis till Awarden.
Det blir min första med.
Många kramar Madde.