lördag 9 januari 2010

Dans och skryt

Helt klart härligt att se Let´s Dance igår!
Ingen av mina favoriter gjorde mig besviken!
Claudia Galli var min klara tjejfavorit och hon var ju riktigt vass!!
Dock hade jag en del övrigt att önska när jag såg hennes kläder.
Var det Elin Kling som hade stylat henne? =)
Maken går i underställ här hemma, så han skulle kunna vara med i balettutmaningen. Eller inte...

Just nu pågår melodikrysset och det har varit lätt som plätten hittills.
*Gäsp*
Tror jag ska lösa det utan att lyssna nästa gång.
He he (skryt skryt och fria fantasier)

Puss och kram

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja,det var roligt att se på let´s dance i går.
Men Willy.....nja..
Han får nog öva lite mer ;)
Ha det bra och kram på dig!

♥ Carina ♥ sa...

Haha du är rolig :)
Jag skulle nog inte klara av krysset om jag så lyssnade 5 gånger.
Kramar