tisdag 5 januari 2010

Sherlock min Sherlock


Maken och jag var på bio igår.
Vi tog en date med Sherlock Holmes (Robert Downey Jr) och Dr Watson (Jude Law).
Jag kan verkligen rekommendera er att göra det samma!!
Man får träffa en hårdare och tuffare Holmes, men ändå smart och lite knepig.
Jag gillade TV-serien med Jeremy Brett som Sherlock och hur han gestaltade sin rollfigur.
Lite av det såg jag också hos Downey.
Så jag gillade filmen skarpt!
Att man också får se Downey halv avklädd spöa upp skurkar, gör inte saken sämre. =)

Nu blir det en kaffetår och några av mammas kakor.
Sedan ska minsta syster skölja ur toning som hon sitter med.
Hoppas det blir bra!
Tvilling L gör en slinga, hon är lite mer försiktig och gillar sin egen hårfärg.

Ha en toppentisdag! Det är ju trots allt trettondagsafton!

1 kommentar:

Susanne P sa...

Önskar dej en trevlig minihelg!
Kram