fredag 5 februari 2010

Dansant

Fredag och Let´s Dance.
Ska det bli en lika stor överraskning vem som åker ut denna gång?!
Jag har ju mina favoriter så där lite smått:
Stefan Sauk
Claudia Galli
Rabih Jaber
Nämnda utan inbördes ordning. =)

Molly, Willy, Elin och Birro är välkomna att lämna programmet snarast.
Om jag får tycka till alltså.

Snön ligger galet tjockt.
Gatorna blir smalare och smalare pga snövallarna som växer och tar mer och mer plats.
Snart är man väl totalt insnöad...
Minusgrader är det också!
Dé é mycké nu...

Ett annat problem är att jag åt chicken tikka masala till lunch och att jag ska på indisk restaurang i kväll.
*suck*
I-LANDSPROBLEM!
(Och jag har dem så gärna!)

Now it is time for coffee.

Ha en fantastisk fredag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja...dessa i-land problem :)
Men som du säger....jag är glad att jag har dom ;)
Ha det bra och kram på dig!