onsdag 17 februari 2010

Shopping!

Här sitter Lina och spanar på fåglarna i trädet.
Tyvärr skrämde matte bort alla när hon kom hemsusande med fulla kassar från "Stor-galleria-blir-dyrt".

Så här intresserad var Ceasar när jag kom hem och berättade om mina nya inköp! *snark*
Beror det på att han är en HAN-katt?

Min vackra sjal!

Sjalen passar perfekt till mina nya coola jeans. =)
(Detta är en del av benet, om någon undrar!
Dessutom vet jag inte hur coola de är, när de är köpta på Lindex...
Säg inget!)

Nu blir det ett dopp i karet. Badkaret. *Plask*

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gud så coola jeans.
Ha det bra och kram på dig!

Monkan sa...

Jättefina färger på sjalen ! Vårfräscht, skulle själv behöva besöka lite shoppingaffärer... när lönen kommer vill säga !
goa Ceasar, så lik min tjockkatt Simba :)
kram monika

Cina sa...

Tror att Lindex är lite coolt ändå. Stora Systern och kompisar handlar en del där. De är vid pass 18-19 sisådär. Så med andra ord är vi coola som handlar där.
Kram!