tisdag 2 februari 2010

Mästarnas mästare!

Mitt nya favvoprogram måhända?
Jag gillar det iaf skarpt, och Stefan Holm är väl min favoritmästare tillsammans med Arman Krajnc.
Tomas Brolin är en liten smygfavorit oxå. =)
Han ser ju inte ut att vara något hot, men lika väl ligger han där i toppen.

Nu blir det bädden med "Svinhugg" i örat.
Riktigt bra!! Jag älskar inläsningen och det mesta av storyn.
Snart pratar jag själv en blandning av gotländska och norrländska tro je (tror jag).
Låter rätt bra faktiskt!

Natti natti

("Svinhugg går igen" betyder att en elakhet slår tillbaka på utföraren.)

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Blandning mellan gotländska och norrländska...det skulle jag vilja höra ;)
kram på dej

Lilla O sa...

Gillar också programmet även om Sjöberg är hyfsat irriterande. Synd att Knape åkte ut hon var cool!

♥ Carina ♥ sa...

Mr. Sjöberg retar jag mig på. Jag tycker han är oförskämd! Hoppas han åker nästa gång!
Kram