lördag 27 februari 2010

Melodifestivaldax!!

Så var det dax igen och kvällens program ser ut att bli ett bottennapp...
Sibel, Py, Pernilla, Jöback. Nja... Not my cup of tea.
Hoppas de överraskar mig!

Kan ju alltid slå över till OS.
Där blir man alltid överraskad. =)

Dagen hittills har innehållit bad i Lilla Badhuset.
Ungarna trivdes som fisken och jag läste bok, badade bastu (inte samtidigt) och hade det gött.
Nu är både de och jag trötta, så resten av dagen går i vilans tecken.

Alldeles strax ska jag lyssna på melodikrysset, som jag missade i morse, ta en kopp kaffe och lite kladdkaka från gårdagens fest.
Livet ÄR gött! =)

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Härligt!! Livet duger!
Ha en fin kväll!
Kram

Susanne P sa...

Nog tycker jag att Pernilla var ett starkt kort...Jöback...nja, lite mesigt i min smak.
Men det är bara min åsikt...
Vad vet jag...inte allt! ;)
Kram