fredag 17 september 2010

Fredag

Men vad nu?
Är det verkligen helt tomt i almanackan inför helgen??
(Bara en pytteliten zumbakurs på söndag halv åtta, då helgen nästan är slut.)
Kolla själv vad tomt!!



Helt otroligt med en helt ren helg!
Undra vad 17 jag ska göra då?
Det värsta är väl att jag åker på att städa...
(Men det gjorde vi ju förra helgen?)

Ser iaf fram mot kvällen avsnitt av Idol!
Då ska jag knapra chips och dricka cola!
Vinet tar jag till middagen! =)
I dag ska det bli ett recept från "Halv åtta hos mig". Kan inte misslyckas!

Huvudet på skaft?

Nu ropar potatisen på att bli skalad, så jag önskar dig en trevlig fredagskväll och lycka till med melodikrysset i morgon!

6 kommentarer:

enligt O sa...

Har också en helt tom helg! Skönt ändå att bara få göra som man känner, även om städning säkert finns på schemat hos oss också.

bokhyllan sa...

"Halv åtta hos mig." Favoritprogrammet, för min del. Undra vilket recept du ska laga?
Ha en fin helg.

Camilla sa...

Vilken underbar helg att se framemot.
Inget planerat....sånt gillar jag :)
Själv ska jag jobba så min helg är fullspäckad.
Ha det bäst!
Kram!

♥ Carina ♥ sa...

Ganska skönt när det finns tomma dagar i almanackan som man kan fylla med vad man vill :)
Kram

Susanne P sa...

Jag har ingenting heller inplanerat och som gräddet på moset så har jag FF (familj fri) hela lördagen då de är på borta fotbollsmatch...sååååå härligt!
Bara jag, hundarna, soffan & en bra film ;)
Kram

Agneta sa...

Hoppas du slapp fylla helgen med städning...!