söndag 19 september 2010

Jag bakar!

(Det låter nästan som titeln på en pekbok!)
Det är inte så vanligt att jag bakar, trots att jag fullkomligt älskar fikabröd (helst kakor).
Men i dag blev det både mjölkcholkadsnittar och jordnötskakor!!
Nu sitter jag har mätt och trind om magen...
De fösta 20 smakade ju så bra!! (hihi skoja)

Snittarna hittade jag hos Cecce.
En helt fantastiskt blogg, där jag helt klart kommer att hitta fler recept! (Välkommen större byxor.)



Jordnötskakorna hittade jag på recept.nu.


Solen skiner och innan baket tog jag och maken en promenad till vallokalen.
Synd att den ligger så nära, känner att en längre runda hade varit på sin plats!!
Som tur är blir det zumba i kväll. (Välkommen svett och träningsvärk.)

Over and out

3 kommentarer:

cecce sa...

Hej!
Ha ha..det var snabb-bakat!! Visst är de goda:-) Tack för kommentaren och du är hemskt välkommen att hälsa på hos mej! Alltid roligt med nya bekantskaper här i cyberrymden!!
Kramar

Camilla sa...

Jag bakade också chokladsnittarna idag....igen :)
Dom är ju sååååååååå goda!
Ha det bäst!
kram!

Anonym sa...

Nu har äfven undertecknad, medelst framgång och nit, prövat zumba....

MG