tisdag 4 januari 2011

Bambi på hal is

Idag blir det skridskoåkning, förmodligen på hög nivå. (Om jag i egen hög person ska åka vill säga.)
"Allmänhetens åkning utan klubba" börjar klockan ett.
Passar perfekt, så man hinner vakna till. Sovmorgnarna har en tendens att bli längre och längre för varje ledig dag...
Tur att jag börjar jobba kl.11 min första arbetsdag efter ledigheten!!
(Eller var det på flit jag la mitt eget schema så?...)

Måste också hinna till bibblan idag, eftersom jag står helt utan bok!!
Talboken tog slut igår och den vanliga boken (pappersboken?) läste jag ut i morse.
Inte bra, inte bra.
Kniper det får jag väl läsa mina skolböcker!! Gah!!

Ha en tokig tisdag!

4 kommentarer:

Susanne P sa...

Oj, hjälp. Det var hundra år sedan jag stod på ett par skridskor...jag vet inte om jag skulle klarat det idag! ;)
Men en rolig stund för familjen skulle det nog bli iaf!
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag hoppas verkligen att du hann till bibblan. Läsa gamla skolböcker låter hemskt, hihi
Kram

cecce sa...

Hm...jag börjar jobba i morgon. Kommer bli en chock för kroppen att hoppa upp i ottan efetr ett lov med lååånga sovmorgnar!!

Hoppas du hittar en bok:-)

Kramar

Camilla sa...

Å,nej! Hoppas verkligen att du hann till bibblan ;)
Nä..utan bok,kan man INTE vara :)
Kram på dig!