lördag 8 januari 2011

Lördag hela veckan?

Melodikrysset gick som en dans ("with a little help from my friends") och katten Lina gnager på amaryllisknoppen!! Fy!!
Den har redan blommat med två stolta stänglar med 4 klockor på varje, men en liten stängel till är välkommen!






I kväll ska kidsen gå och titta på Idol som kommer till Örebro!
Hoppas det blir en kul upplevelse för dem!
Nog bästa att ta med sig öronproppar!

Dagen ska nu ägnas åt tvätt och skidåkning!
Jag är otroligt bra på båda!
Lite bokläsning (jag hann till bibblan! Yes!!) hoppas jag kunna klämma in också och även en titt i skolböckerna...
Biblioteksbok: Stormvarning av Michael Katz Krefeld
Skolbok: Den moderna barndomen av Gunilla Halldén

Nu blev jag trött... Bäst att starta med en rejäl kopp kaffe!!
Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej Maud!

Kula att du kikar in hos mig :) Jobabr du som förskollärare med? LO bytyder Lay out i scrapp sammanhang. En scrappad sida med ett eller flera foto på :) Inte lätt! För 2 år sen visst jag INGET
Ha en bra dag!

Kram Maria

Susanne P sa...

Jag skulle ta det lugnt idag..men vad hände?!
Ibland så händer det!
Kram