söndag 2 januari 2011

Nytt år, samma gamla vanliga jag

Vaknade upp till 1/1-11 och var precis som vanligt!
Gud så skönt!!
Hi hi

Nyårsafton avlöpte väl med mumsig mat som jag hade förutspått.
Toast Skagen med hela midevitten
Härligt ungslagad ytterfilé och oxfilé med lite mögelost och annat gott
Frozen cheesecake med ingefärshallon, hemmagjord glass och fler nyttigheter

Ost- och kexbricka, chips och dip avslutade kvällen, innan champagnekorksmällandet tog vid.
*RAP*

Efter den dagen har jag bara jäst. =)
Nä då, inte riktigt.
Idag fick jag faktiskt till en liten shoppingtur!
Mellandagsrean var inte slut, som tur var!
Lyckades inhandla en blårutig skjorta, en grå långtröja och en oversize T-shirt.

I morgon börjar allvaret igen. Verkligheten. Tillbaka i selen och allt vad det kallas.
Jag börjar min vecka med studier.
Fem kapitel ska läsas och kanske borde jag börja skriva lite grann också...
Vi får se vad dagen har att ge!

Kvällen ska i alla fall ge mig ett nytt avsnitt av "Morden i Midsomer".
I LIKE!!

1 kommentar:

bokhyllan sa...

Å, jag ska också se "Morden i Midsomer." De är himlans bra!
Kram.