söndag 20 februari 2011

En helt vanlig söndag?


Kära maken hade beställt denna ytterst vackra flaska på systemet. Motörhed!! Smakade bättre än den såg ut! hihi
Det vin jag gillar bäst är iaf "Turning leaf", en ljuvlig zinfandel från Californien.
Inte för att jag är någon kännare och inte för att jag inmundigar mycket vin, men den gillar jag och det räcker för mig. =)

Några av de mumsiga mördegskakorna som finns kvar efter mina fikastunder!!

Här ligger min vackra, blyga Lina och funderar på vad Ceasar gör där bakom gardinen.
Rätt som det är kommer han säkert att anfalla henne! Det brukar han göra nu när det är så kallt ute att han bara är inne och har långtråkigt!

Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Är den uppkallad efter rockgruppen?
Flaskan såg lite läskig ut...
Det slog mig Maud att om vi bodde närmre och vore vänninor, jäsiken vad vi skulle fika då!! Hihi.
Ha en skön söndag du med!
Kram

2BarnsMamman sa...

Zinfandel och mördegskakor är helt i min smak också!

Camilla sa...

Den har jag aldrig sett.
Men som en gammal hårdrockare som jag är måste jag väl prova den.
Tack för tipset!
Kram på dig!