söndag 13 februari 2011

Zumba och Sherlock eller zumba med Sherlock?

Det har jag att se fram emot framåt kvällen.
Vet inte vilket som jag ser fram emot mest. =)
Men jag är nöjd att de kommer i den ordningen.
Att sjunka ned framför Sherlock alldeles trött efter ett zumbapass är väldans gött!

Dagen hittills har bestått av kaffe, pluggande och lite skjutsande hit och dit.
Ute har det varit strålande kallt. =)
Inne varmt och gött.

I örat har jag "Ett litet snedsprång" av Denise Rudberg.
Kan inte säga att jag gillade henne när hon var med i Let´s Dance, men hennes bok är bra!
Första gången jag lyssnar eller läser något av henne.

Eftersom jag känner mig så pigg och alert (ehhh?), tänker jag nu ta tag i examinationsuppgiften på delkurs 1.
Wish me luck!

2 kommentarer:

bokhyllan sa...

Då gör jag det: Lycka till!
Kram

Camilla sa...

Klart att jag önskar dig lycka till!
Och jag önskar dig en underbar alla hjärtans dag!
Kram på dig!