måndag 28 februari 2011

Nytt i örat


Har precis bara slutklämmen kvar på den här boken, som jag kan rekommendera!!
Läs den! Eller lyssna på den!

Helgen har gått i kalasandets tecken.
12-årigt på lördagen och 18-årigt på söndagen.
Som tur var körde jag ett grymt zumbapass på söndagskvällen!
Otur för mina fettceller, får jag hoppas! =D

Nu ska jag sträcka upp mig och ta tag i skrivandet av min examinationsuppgift för delkurs 1.
Jag längtar redan till att klockan ska bli 13:00, för då har jag lovat mig själv en paus!
Måste ju åka lite skidor emellan allt tankearbete!

Trevlig måndag!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Har läst boken och den är BRA! Lite kul är att den utspelar sig i Hagfors där maken är ifrån. Och i slutet av boken tackar hon ju personal på bl.a polishuset i Hagfors och det är makens kompis pappa. ;-)

Kram!

Cina sa...

Zumba! Vad roligt! Och kalas! Också roligt!
Tack för boktipset! Har precis lyssnat klart på Nesser, "Berättelsen om herr Ros" och det var en toppenbok.

Anonym sa...

Hej
Utav en tillfällighet hamnade jag på din blogg och om jag förstår det rätt så läser vi nu båda två på samma kurs på Örebro. Vill önska dig lycka till med examinationsuppgiften ! Själv tycker jag det känns lite trögt med den just nu.
/Anna-Klara

♥ Carina ♥ sa...

Tack för boktipset!
Hoppas du fick lite energi av skidåkningen :)
Kram