måndag 28 mars 2011

Att vilja och att kunna

Dagen ska ägnas åt skolarbete.
Jag har bara 5 böcker kvar att läsa den här veckan...
Tur nog för mig är det intressanta böcker!!
(Tex min bankbok. Spännande med sorgligt slut.)

Maken nyss hemkommen från Tyskland där han fotograferat enduro samt inhandlat typ 100 kilo godis till kidsen (och lite till sig själv, i flytande form).

Dessutom måste jag tänka ut en hemsk present till min hemska svåger som fyller 55 år i april!
(Eller hur MG??)
Ett kilo luft kanske?

Fortis et liber!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Fem böcker!? Puh... tur att de är intressanta.

♥ Carina ♥ sa...

Ge din svåger din tråkiga bankbok vetja! :)

Carina Sjölund sa...

Huja vilka böcker att läsa :(
det skulle ta mig flera flera månader!!!!

Camilla sa...

Tufft tid du har framför dig ;)
Kram!

Anonym sa...

Förädlad gasblandning...böcker med dina ekonomiska notifikationer?? Förväntar mig mer exklusiva gåvor då celebreringen gäller min 32 års dag

MG

Anonym sa...

En väl rågad kubikmeter luft, icke mindre, är det minsta man kan begära vid min stundande 32:a födelsedag...