fredag 18 mars 2011

Hålla igen?

Måndagen - stor strasskaka med cholkadkräm emellan.
Torsdag - värsta megastora Budapestbakelsen.
Fredag - chokladmunk.

Jag hade en förvirrad tanke att jag skulle dra ned på mitt fikabrödsätande.
Gick ju "sådär", om man säger så.
Men det finns ju alltid nått att fira!
Måndag hade jag namnsdag.
Torsdag var nästan hela veckan gjord.
Fredag ska alltid firas.
So what can I do?!

TV-tablån innehåller ju också mest mat kan jag tycka.
Halv åtta hos mig, Sveriges mästerkock, Vad blir det för mat, Leila bakar, Jamie Olivers kockskola, Världens mat, mat, mat mat...
Inte konstigt att Sverige växer!



Nu får ni ursäkta mig, jag måste kolla kvällens meny!
Kramelikram

6 kommentarer:

cecce sa...

Ha ha...ja det är sannerligen inte lätt, när det finns så mycket gott som man vill laga, baka och testa!
Det gäller väl att äta lite bara..antar jag:-)

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram

enligt O sa...

Skönt att veta att det bara är att klicka sig in här för att få sig ett gott skratt.

♥ Carina ♥ sa...

Ja det är inte lätt! Jag menar, man bör ju fira allt som bara går att fira. Så är det ju! :)
Kram

Camilla sa...

Jaja...banta kan man göra en annan gång ;)
Kram på dig!

bokhyllan sa...

Du är rolig du! =)
Kram.

Therese sa...

haha. Ja ibland är det sådär extra svårt att hålla igen. Jag motiverade mitt fika idag med att jag skulle träna ikväll... sen sket jag i träningen. Fy på mej.

Tack för din kommentar. Skönt att höra att det inte bara var jag som reagerade på att de var konstigt att de lämnade barnen med vikarier. Jag hoppas det går bättre imorgon och att Theo inte är vettskrämd. Kram